FORUM Flepkuhz
Flepkuhz
https://www.flepkuhz.tk
F
Flepkuhz 10/07/2005 12:35
84.30.27*

Boodschappenlijstje! (A)

Nouwww... omdat we never nooit met zn 6jes boodschappen kunnen gaan doen (4 augustus) en omdat we de winkelende mensen en de mensen van de winkel ook geen plezier zullen doen met ons geschreeuw vind ik dat we maar 'ns moeten beginnen met een boodschappenlijstje opt forum! :> Uiteindelijk kunnen dan 4 mensen de boodschappen gaan doen (bij de Aldi?) en de andere 2 kunnen dan voor de drank zorgen (bij de JanLinders in Roggel of de drankhandel in Heytse). Uiteraard kunnen we het ook 3 aan 3 doen... Ik hoop hier snel reacties op te krijgen, vond het zelf nogal een geniaal idee en geloof dat Ellen er ook wel mee instemde...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

C
carlijn 18/07/2005 11:40
145.53.119*
woooh wat een reacties... weetje ik vind het allemaal goed wat jullie meej nemen. En als er iets vergeten is kopen we het daar wel toch?? en ehm beetje heel vervelend maar lus geen aardappel pureeje maar dan ga ik wel frietjse halen of zo... hoeft aleen geen kruiden of suiker meej te nemen wat die heb ik al van mijn zusje gekregen om meej te nemen naar renesse (das wel lief he :> ) caatje

E
ellen 31/07/2005 10:59
83.116.239*
kunne we ff duidelijk af gaan spreken wie wat mee neemt???want kwil wel ff gaan beginne met spullen bijelkaar gaan zoeken enzo.... ff naar sanne's lijstje kijkend:

- Schuursponsje(caat)

- Afwasmiddel (ingrid)

- Spul om in te bakken, olie? (ingrid)

- De Koelbox, wie nam die mee? (sanne)

- Lampolie voor de olielamp (sanne/dees)

- Keukenpapier?(dees)

- een spatel, om mee te roeren?

- Beslagkom (ellen)

- DE Maatbeker

- suikerpot(ellen)

- extra pitje (sanne)

- de briketten, aanmaakblokjes, omdraaispatels enz (sanne)

- van die dingetjes waaraan je wat kunt ophange (snappie? ) voor in de tent/ aan de tentstok (sanne)

kheb dit uit ut gastenboek ghaald dus niet kwaad worden want iedereen heeft ut zelf gezegd

we moeten dus nog een spatel en een maatbeker... nog vrijwilligers? mam wilt dit zelf hebbe dus dat gaat niet :<

kweet niet of iemand van plan is om te gaan wassen maar dan heb je daar dus ook spul voor nodig enne hebbe we al een afwasborstel?? is miss ook wel handig, als iemand nog iets slims weet laat ut dan zeker ff weten!!!

E
ellen 31/07/2005 11:17
83.116.239*
nog ff 1 dingetje wat doen we nou mette boodschappe??? en dan heb k niet over drank dat is nu wel geregeld maar kbedoel het eten tis denk k wel handig om IETS mee te nemen tog?

D
Dees 02/08/2005 19:47
84.30.27*
Vanavond gaan we ff duchtig vergaderen en dan: kumtj alles goot

We fixen meteen ff 't boodschappenlijstje.

Het gaat gewoon een suuuper vakantie worden!!!

E
ellen 03/08/2005 22:19
83.116.239*
hoihoi nou dit zijn de dingen van de afgelopen vanavonden(volges mij ongeveer)

Carlijn 2 flessen cola, 1 pak ice tea, potje met kruiden peper zout suiker citronellakaars knakworstjes dropshot en zakmes

Deez 1 fles cola 2 flessen sinas 1 fles cassis halve fles tequilla halve fles geel spul bessenjenever(?) mayo en curry

Ellen pindakaas coebergh ent gas

Ingrid pisang fiero 2 flessen wijn jam en thermoskan

Marluuk halve fles safari rosé en stroop

Sanne jerrycan, koelbox, 2 pakken ice tea en oude kaas

Ingrid neemt alle afwasspullen mee borstel enz.

Plastic kom mag je zelf weten wat voor 1 en waarvoor

En ik neem een kleine maatbeker mee

Keukenpapier en lampenolie moet deez zelf weten (kopen of meenemen)

Marluuke vakjeszakken en Sanne heeft een ander iets om op te hangen (kan k niet uitleggen)

Radio beetje onduidelijk moeten we maar even kijken….

Ellen en marluuke nemen nog een emmer mee

En Sanne zorgt voor de fietsendrager

D
Dees 04/08/2005 08:46
84.30.27*
Hee bedankt Ellen! Handig kunnen we altijd even terug kijken :>

Maarre.. we hebben in totaal dus 2 flessen wijn voor zn 6en?? Zal er nietmeer over beginnen te zeuren maar dénk dat we daar wat weinig aan hebben

Vandaag de boodschappen doen, hoop dat we alles goed meebrengen en geen boze reacties gaan krijgen Het wordt gewoon een super vakantie!! (Als iedereen hier tenminste zelf een beetje aan meewerkt.. want ik denk dat we veel ruzies kunnen voorkomen *vrede op aarde* we gaan gewoon feestuuuhhh )

I
Ingrid 04/08/2005 11:00
84.30.37.*
Nee deez! Hebben gister 3 flessen wijn afgesproken waarvan ik dr dus al 2 meeneem.. Duis nog 1tje halen, en wél n lekkere he!

D
Dees 04/08/2005 12:54
84.30.27*
Owkeeeeeee, dan haal ik er nog 2 (lekkere bij de aldi >> die vanne bbq!)

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |